Bewertungen von Sushi Toyama Utrecht

Neue Beurteilungen

5.0
Tal
29 November 2023
Marleen
26 November 2023

Wat een heerlijke sushi hebben we weer gegeten! We hadden ook heerlijke sushi extra gekregen 😋.

De Baron
25 November 2023

Gewoon geweldig.

Serena Maria
20 November 2023

Snel voor snel en heerlijk gemaakt!

Neanske
20 November 2023

Geweldig! Alweer! Als kado voor een verjaardag weliswaar veel besteld, maar ook nog eens heerlijke extra’s gekregen. Wat een feest!! Dankjulliewel Sushi Toyama, we hebben genoten!

André
16 November 2023
R
12 November 2023

Heerlijk zoals altijd! En zulke vriendelijke mensen

Wilma
11 November 2023

Was weer top

Marga
10 November 2023
Ineke
10 November 2023

Helemaal op tijd geleverd en super lekker sushi gegeten.

Lone
31 Oktober 2023
Irina
30 Oktober 2023
B
22 Oktober 2023

Zeer goed eten en vriendelijk personeel.

I
22 Oktober 2023

Altijd vers en lekker! Dankjewel

Elsa
21 Oktober 2023

Sushi was als altijd heerlijk en super vers maar de paprika erdoor had van mij niet gehoeven, dat vond ik een vreemde smaak

Caroline
20 Oktober 2023

Wij hadden helaas geen stokjes, sojasaus, wasabi en gember.

Antwort von Sushi Toyama

Goedemorgen Caroline, dank voor uw beoordeling. Goed dat u aangeeft dat er geen stokjes, wasabi, sojasaus en gember bij zat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry voor het ongemak hierin. Wij hebben u gebeld en krijgen u niet aan de lijn. Intern bespreken we er extra op te letten om de benodigdheden mee te geven. Mocht het voorkomen willen we u vragen ons direct te bellen zodat we dit de volgende keer oplossen. Bedankt voor uw begrip en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Sushi Toyama

N V
19 Oktober 2023

Gewoon super vers!

Maas
15 Oktober 2023

Super lekker en absurd snel bezorgd. Bedankt!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leon
15 Oktober 2023

De liefde menus zijn stuk voor stuk anraders. Weer eens zitten te smullen vanavond.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Carolien
13 Oktober 2023

Heerlijke verse sushi! Echt een aanrader!! Tot de volgende keer â˜ș

Ab en Karin
10 Oktober 2023

Vandaag 2x Poke Bowl, zelfde als het weekend, en waren weer verrukkelijk. En de extra's waren ook lekker.Dank Sushi Toyoma

LINKSVOORBIJDEBINGO
9 Oktober 2023

Top, halfuur sneller dan gepland en de beste bestelde sushi die ik in tijden heb gehad

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ab
9 Oktober 2023

Was een beetje niet lekker, maar dan moet je wel eten. Nu eens wat anders, minder, zijn voor Poke Bowl Kip en Poke Bowl Tonijn gegaan. En ja hoor ook dit was weer verrukkelijke. We hebben totaal geen klachten en Sushi Toyama Your the best.

Tal
1 Oktober 2023
Y.M.
1 Oktober 2023

Jammer dat het eten pas een half uur later kwam. Verder was de sushi heel grof gesneden.

Lisa
1 Oktober 2023

Heerlijk zoals altijd! Willen alleen maar Sushi đŸ± van jullie! 💜

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ab
27 September 2023

Ze weten al als ze ons zien binnenkomen wat wij willen bestellen. Toont een stuk waardering van Sushi Toyoma en zijn altijd vrolijk en opgewekt. Nu over bestelling: was weer werelds verrukkelijk lekker en extra bij bestelling ook.

Iris
27 September 2023

Hele lekkere sushi, goed en snel geholpen.

Sylvia van Bijlevelt
24 September 2023

Het was weer top. We hebben echt genoten.

Joke
21 September 2023

De bestelling was helemaal op tijd klaar, erg lekker en vriendelijk personeel

Ruth
19 September 2023

Het was weer heerlijk!

Anneke
17 September 2023

Jammer dat de gevraagde eetstokjes ontbraken

Frank Schrijvers
17 September 2023

Niets

MK
17 September 2023

Vers en goed van smaak! Vriendelijk personeel.

Bas
16 September 2023

Half uur eerder bezorgd dan bevestigd, 1 bakje gember en klein beetje wasabi. Moest zelf terug fietsen om extra te halen

Jesse
16 September 2023

Sushi was als vanouds erg goed, maar de bubble tea viel tegen: alle boba klonterden aan elkaar waardoor deze niet te drinken waren.

Peter
16 September 2023
A. Schaepkens
11 September 2023
Gideon
10 September 2023

Stelt nooit teleur.

Ineke
8 September 2023
Simone
7 September 2023

Heerlijk!

Koos
6 September 2023

Prima verzorgd en lekker. Vriendelijke mensen.

Jaap
6 September 2023

Heerlijke sushi. Vers en met aandacht bereid.

Rob
3 September 2023

Met grote regelmaat halen wij de altijd super vers gemaakte gerechtjes bij Sushi Toyama. Naast dat het altijd heerlijk is en verser dan vers, zijn alle medewerkers zo ongelooflijk vriendelijk.

René v Wijngaarden
3 September 2023

aflevering zeer snel

Ab
28 August 2023

Tja wat zal ik nu eens schrijven. Vrijdag in ieder geval weer het weekend kunnen inluiden met overheerlijke Sushi. Erg saai om iedere keer enthousiast te zijn, maar het is gewoon lekker!!

Marlien Verhoef
28 August 2023
Elly
26 August 2023

Heerlijke sushi, ook vegan. Correcte bezorging

Stegeman
25 August 2023

Vorige keren waren de sushi echt vers(er) van smaak. Vandaag was dat helaas minder; de tonijn smaakte niet vers. De avocado ook niet en was een beetje overrijp en de sushi’s vielen snel uit elkaar. Vandaag dus niet heel blij. De gefrituurde garnalensushi waren wùl heerlijk!

René van de velde
24 August 2023

Vers ! Smaakvol ! Perfect !

Heidi
24 August 2023

De sushi had weinig smaak en overal grote stukken komkommers in. Jammer want de mensen zijn super vriendelijk

Antwort von Sushi Toyama

Goedendag Heidi, dank voor uw beoordeling. We hebben hier telefonisch contact over gehad. Fijn dat we het hebben besproken! Graag tot ziens en hartelijke groet, Sushi Toyama

Hanneke
22 August 2023

Heerlijk vers!

Ralf
21 August 2023

Op de gekozen afhaaltijd na een kwartier wachten zelf maar even naar de status vd bestelling gevraagd. Zou nog een half uurtje duren
.. Lekker met drie kleine kinderen die buiten staan te wachten. Vervolgens tot twee keer toe de verkeerde bestelling mee krijgen en dat zelf laten herstellen. De sushi rollen vielen thuis uit elkaar; te haastig in elkaar gedraaid. Kwaliteit is redelijk tot goed, logistiek een drama.

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond Ralf, dank voor uw beoordeling. Heel jammer om te lezen dat jullie zondag langer moesten wachten. Met drie jonge kinderen buiten maakt dat het natuurlijk ook niet makkelijker. Sorry voor het ongemak hierin. Afgelopen zondag was het de meest drukke dag die we in ons 3,5 jarig bestaan hebben meegemaakt. Dit heeft u zelf ook gezien. Hierdoor is het niet zoals gepland gegaan. We begrijpen dat dit niet fijn was voor u en uw kinderen. Wel hebben we van deze ervaring geleerd hoe we dingen voortaan beter en anders kunnen doen. We hebben ons uiterste best gedaan om alle sushi vers en alsnog met liefde te bereiden. Graag willen we iedereen zo goed en snel mogelijk helpen! Fijn om te horen dat u de kwaliteit wel redelijk tot goed vond. Morgen (momenteel is het erg laat in de avond) nemen we contact met u om de situatie te bespreken. U bent altijd van harte welkom! Bedankt voor alles. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Sdb
21 August 2023

Normaal gesproken altijd heerlijk en precies zoals besteld maar vandaag viel het heel erg tegen
 Kregen niet de bestelling die we hadden besteld, tonijn was smaakloos en de sushi was slordig opgemaakt en wat warm.. jammer!

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond S, dank voor uw beoordeling. Heel jammer om te lezen dat jullie zondag langer moesten wachten. Sorry voor het ongemak hierin. Afgelopen zondag was het de meest drukke dag die we in ons 3,5 jarig bestaan hebben meegemaakt. Dit hebben jullie ongetwijfeld ook gezien. Hierdoor is het niet zoals gepland gegaan. Wel hebben we van deze ervaring geleerd hoe we dingen voortaan beter en anders kunnen doen. We hebben ons uiterste best gedaan om alle sushi vers en alsnog met liefde te bereiden. De tonijn komt dagelijks vers van onze vaste visleverancier en wordt vooraf gecontroleerd. Graag nemen we morgen (het is momenteel laat in de avond) contact met u op om de situatie met u te bespreken. Wij hopen u alsnog in de toekomst te zien. U bent altijd van harte welkom! Hartelijke groet, Sushi Toyama

Leon
19 August 2023

Weer heerlijk genoten...de Love Menu's zijn echt aanraders

Ruth
16 August 2023

Met de smaak was gelukkig niets mis, maar hoe het aankwam was stukken minder. Het leek wel of iemand met mn bestelling gevoetbald had. De zeewiersalade lag door de hele tas, de gyoza’s hadden gelekt, de sushi lag ondersteboven n de bakjes en vielen uit elkaar. Jammer!

Antwort von Sushi Toyama

Goedemorgen Ruth, dank voor uw beoordeling. Wij vinden het ook jammer dat de bestelling zo bij u is bezorgd. Dat is zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak hierin. Goed dat u dit meldt zodat we dit intern verder oppakken! Vandaag bellen we u hierover op. Een fijne dag verder toegewenst en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Tal
14 August 2023

Delicious sushi, very fresh

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Astrid
11 August 2023
Anneke
7 August 2023
Carlijn kips
4 August 2023
Koen
27 Juli 2023

Als altijd uitstekend

Inez
25 Juli 2023

Supersnelle bezorging en erg lekkere sushi, voor herhaling vatbaar!

Karin & Ab
25 Juli 2023

En uiteraard was de bestelling weer perfecto. Was ook geen twijfel over bij ons. Ook dank voor overheerlijke extra. 💋🍣

Linda
22 Juli 2023

Heerlijk en goed verzorgd.

Job
13 Juli 2023

Super lekkere sushi. Snelle bezorging!

Ab Blo
12 Juli 2023

Het was onverwachts opgekomen bij ons om Sushi te bestellen bij onze favoriet Sushi Toyoma. Alles was weer heerlijk en dank weer voor extra schaaltje ;)

M.C. van Kasteel
12 Juli 2023

Mijn eerste bestelling, prima verzorgd en super lekker. Snelle bezorging, keurig op tijd.

Saskia
10 Juli 2023
Reinder
9 Juli 2023

Zoals altijd prima sushi en bijzonder aardige en attente bezorger!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
3 Juli 2023

Ik haal hier iedere week eten en het is altijd lekker en de mensen die er werken zijn altijd super vriendelijk!

PH de Jong
3 Juli 2023

The best!

Buikgriep gekregen van het eten
30 Juni 2023
Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond, dank voor uw beoordeling en wat erg om te lezen dat je buikgriep hebt gehad. Ontzettend veel beterschap toegewenst. Hopelijk gaat het snel weer beter met u. Wij bereiden onze gerechten met liefde en zorgen ervoor dat alles goed gebakken is. We nemen graag telefonisch contact met jou op om te vragen hoe het met je gaat. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Vicky Makri
28 Juni 2023
Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond Vicky, dank voor uw beoordeling met vijf sterren! Waarderen we enorm. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Ingrid
25 Juni 2023

Was weer super lekker!! Heerlijk gegeten, dank!

Antwort von Sushi Toyama

Hi Ingrid, dank voor uw beoordeling en fijn dat het zo goed is bevallen! Hartelijke groet, Sushi Toyama

P.VAN ZESSEN
24 Juni 2023

het was heerlijk, ook het vegetarische deel.

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond, dank voor uw beoordeling. Heel fijn om te lezen dat het zo goed is bevallen, ook bij het vegetarische gedeelte! Graag tot ziens. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Leon
24 Juni 2023

Alweer een heerlijk love menu besteld, veel sneller geleverd dan aangegeven, alleen maar lof !!!

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond Leon, dank voor uw beoordeling en wat fijn om te lezen allemaal. Waarderen wij enorm! Wij maken alles met liefde en doen ons best om op tijd te bezorgen. Fijn dat het bij u zelfs eerder bezorgd kon worden. Hartelijke groet, Sushi Toyama

LB
24 Juni 2023

De poke bowl voor het eerst besteld en viel ons tegen. Paprika erin, bah! En we misten hier een lekker sausje bij.

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond! Dank voor uw beoordeling. Leuk dat jullie iets nieuws wilde proberen. Het klopt inderdaad dat we paprika in onze Pokébowls hebben. Voor een volgende keer kunt u in de opmerking toevoegen geen paprika te willen en bijvoorbeeld een andere groente of rijst meer te willen. Hier houden wij dan rekening mee! Hetzelfde geldt voor een saus. Dit kunt u via de opmerkingen of aan ons doorgeven. Hopelijk zien we jullie snel weer terug! Hartelijke groet, Sushi Toyama

Sandra
23 Juni 2023

Altijd heerlijk. Altijd vers! Bezorging leek een uur te duren, maar was er binnen 20 min đŸ‘đŸŒ.

D
23 Juni 2023

Altijd lekker en bezorging op het gewenste tijdstip. Helemaal tevreden!

E. Kosterman
23 Juni 2023

De sushi was weer heerlijk alleen de extra wasabi en soja saus was niet meegeleverd. Dit was prima opgelost door een bezorger te sturen. Met 10 min was deze er al. Top.

Indra
21 Juni 2023

Veelste dikke stukken. Het meeste is erg droog. Zou ook leuk zijn als ze meer variĂ«ren qua menu’s/boxen. Nooit echt kortingsacties ook. Bezorging is wel echt super!!

Antwort von Sushi Toyama

Hi Indra, dank voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat het deze keer minder goed Is bevallen. Wij werken met een vaste visleverancier met een hoge kwaliteit en alleen verse vis juist voor die goede smaak! Dat de stukken iets te dik gesneden waren nemen we zeker mee qua feedback. Elke week hebben wij een aantal menu’s die met korting te kopen zijn. Door de stijgende prijzen van de vis en andere ingrediĂ«nten houden wij het hierbij. Misschien leuk om te weten dat we af en toe een winactie via Facebook en Instagram doen. Dank voor het compliment van de bezorging en hopelijk zien we u in de toekomst weer! Hartelijke groet, Sushi Toyama

Tal
19 Juni 2023

Great service and delicious sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elsa
17 Juni 2023
Roland
17 Juni 2023
Inge van Houdt
16 Juni 2023

Lekker en naar wens aangepast! Dank!

Pieter
15 Juni 2023

wederom uitstekend

Laura
9 Juni 2023

Heerlijke verse sushi!

Elsa
8 Juni 2023

Top sushi en snelle bezorging

Vicky
6 Juni 2023

Amazing! For one more time

Tal
5 Juni 2023

The sushi was nice as always, however the miso soup was too salty to eat (not for the first time) and the tuna sashimi was very bloody and had a strong smell

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Toyama

Hi Tal, thank you for your review. We appreciate your honesty! Glad to hear that you that you liked the sushi as usual. Daily we receive fresh fish from our regular fish supplier. Due to the freshness it can affect the bloodyness and indeed the smell can be stronger than usual. Hopefully the taste was still good. The matter about the miso soup will be discussed with the chef so hopefully this was the last time that it was too salty. Thank you again for your review! We hope to see you soon. Kind regards, Sushi Toyama

Leon
4 Juni 2023

Gisteren weens eens besteld. De liefdemenu's zijn echt aanraders. heerlijk

XXXX
3 Juni 2023
Oscar Rietdijk
3 Juni 2023

Genoten van heerlijke sushi (menu Toyama 2) van Sushi Toyama,

Romina
31 Mai 2023

Fabulous! Thanks

I.
29 Mai 2023

Heerlijke sushi, altijd lekkker.

Wilma
28 Mai 2023

Wederom Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ab Blo
27 Mai 2023

Was weer verrukkelijk en familie uit Brabant. Vraagt of jullie ook daar kunnen/ willen bezorgen. Zijn heel erg fan, net zoals wij.

Annemiek
19 Mai 2023
Kylie
19 Mai 2023

Goede kwaliteit sushi, prijs/kwaliteit verhouding is top, snelle service en vers.

Mendel
16 Mai 2023

Super vers en heel smakelijk Zeker een aanrader

Isabel
15 Mai 2023

Lekkerste sushi van Utrecht

Leon
10 Mai 2023

Zodra we zin in Sushi hebben bestellen we altijd hier, en wel voor Ă©Ă©n rede: De beste sushi van Utrecht

Sophie
9 Mai 2023

Favoriete afhaal sushi van Utrecht!

Ab
8 Mai 2023

Tja wat zal ik zeggen. Het was weer heerlijk genieten en smullen. Het oude recept, maar ook zeer zeker het extra. Dank hiervoor. Komen snel of bestellen snel weer

Ties
7 Mai 2023

Al heel vaak besteld en deze keer helaas iets minder over de gehele linie (vis en vlees)

M.Montagne
5 Mai 2023

Heerlijke Sushi!

Rob
3 Mai 2023

Top sushi!

Piet Hein de Jong
3 Mai 2023

Zoals altijd : de beste !

Roos
2 Mai 2023

Weer heerlijk! En hele fijne service

Ab Blo
29 April 2023

Het, warme en koude, was weer om te smullen. We zijn en blijven fan. En ook hele fijne vriendelijk personeel. Ook nog dank voor extra Sushi.😘

M van Dijk
28 April 2023

Lekker eten en vriendelijk personeel!

Marjolein
24 April 2023
Ab Blo
20 April 2023

We hebben weer heerlijk mogen smullen van onze bestelling.

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond Ab, dank voor uw beoordeling! Fijn dat het zo naar wens was. We blijven met liefde verse sushi en warme gerechten voor jullie maken. Waarderen jullie enorm! Hartelijke groet, Sushi Toyama

Tal
15 April 2023

Fresh and delicious

Antwort von Sushi Toyama

Thank you, Tal! Much appreciated. With warm regards, Sushi Toyama

Anoniem
14 April 2023
D.
12 April 2023
Marc
10 April 2023

Ontzettend lekkere sushi! De beste die ik ooit heb gehad.

Antwort von Sushi Toyama

Hi Marc, dank voor uw beoordeling. Wat een mooi compliment! Doet ons erg goed om dit te lezen. Graag tot ziens. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Guido
7 April 2023

Lekker vers en op tijd gereed

Jessica
6 April 2023

Prima! Lekker, vers en ook op tijd bezorgd!

Anneke
2 April 2023

Heet, precies op tijd. Geweldige sushi.

PH de Jong
2 April 2023

Op alle punten 👍 !

Jaap
31 MĂ€rz 2023

Heerlijk

Maike
29 MĂ€rz 2023

Lekker als altijd!

Pien
29 MĂ€rz 2023

Helaas een foutje in de bestelling, maar dat werd snel goed gemaakt. Eten echt heerlijk, je proeft dat alles vers is. Super!

Annika
19 MĂ€rz 2023

Heerlijke sushi! Erg genoten!!! Leuke en lieve mensen!

Fee
17 MĂ€rz 2023

California roll👌👌👌

A en S
17 MĂ€rz 2023

Wat een zalige sushi en petje af voor de bezorger op de fiets

Yolanda
17 MĂ€rz 2023

Heel snel bezorgd maar niet de kwaliteit die we gewend waren. garnalen te kort gefrituurd daardoor slap ipv lekker krokant en spiesen waren erg taai. De sushi was wel lekker.

Antwort von Sushi Toyama

Goedemorgen Yolanda, dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat de sushi goed is bevallen! Jammer dat de warme gerechten deze keer minder waren, onze excuses hiervoor. We vinden het ontzettend belangrijk dat alles lekker smaakt! Zojuist hebben we u gebeld, maar niet kunnen bereiken. We proberen het later nogmaals. Fijne dag en hartelijke groet, Sushi Toyama

Marieke
10 MĂ€rz 2023

Heerlijk!

Kylie
7 MĂ€rz 2023

43 stuks liefdesmenu voor 3 personen was perfect! Prijs/kwaliteit is top, aanrader!

Antwort von Sushi Toyama

Goedemorgen Kylie, dank voor uw beoordeling. Wat super om te lezen dat het liefdesmenu perfect voor 3 personen was en dat goed smaakte! We willen niet alleen graag de sushi vers en goed bereiden, maar ook dat de prijs betaalbaar is. Graag tot ziens en een fijne dag! Hartelijke groet, Sushi Toyama

Dayenne
5 MĂ€rz 2023

Altijd lekkere sushi en poke bowls! De bezorging was iets sneller dan verwacht ( 10 minuten eerder dan de gewenste bezorgtijd)

Maaike
4 MĂ€rz 2023
Saskia timmermans
4 MĂ€rz 2023

Bezorging super snel 2x poke bowls, met kip was goed, die met tonijn was heel karig en er ontbraken ingrediënten Sojaboontjes apart erbij besteld, deze hadden iets gaarder gekund Smaak was wel erg goed!

KL
3 MĂ€rz 2023

We hadden (zoals altijd) het verrassingsmenu genomen. Voldoende variatie en smaak was goed. De rollen waren dit keer wat minder goed gerold; vielen heel snel uit elkaar.

Leon
26 Februar 2023

Heerlijke Sushis en de bezorging keurig op tijd!

Geeta
24 Februar 2023
Marjan
23 Februar 2023

Heerlijk!!

Ira
20 Februar 2023

Heerlijke sushi! Snelle bezorging!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

*
19 Februar 2023

Heerlijk van smaak en vers. Sushi mag alleen iets strakker gerold. Ze gingen open bij het oppakken met de stokjes.

Jill
18 Februar 2023

Alles was goed; de rijst, de vulling, de smaak. Heerlijk vers. Wij komen vaker!

Jacobs
18 Februar 2023

Zoals altijd heerlijk vers. De beste sushi in de regio.

karin sengers
13 Februar 2023
JP
10 Februar 2023
Gerhard
9 Februar 2023

Het lekkerste take-out sushi in Utrecht!

J&M
6 Februar 2023

Heerlijke verse sushi, met liefde gemaakt! Ondanks de drukte tijdens het ophalen, heel vriendelijk ontvangen en geholpen.

xxx
5 Februar 2023

Bezorging 20 min te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Niet belangrijk
5 Februar 2023
joke Scholten
5 Februar 2023

We hadden menu 4. Helaas niet wat we gewend zijn van Toyama: slechte verse tonijn, taai en trekkerig, geen smaakvolle rijst en de overige sushi smaakte heel zoet, alsof er (veel) suiker in zat.

Antwort von Sushi Toyama

Goedemiddag Joke, dank voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u deze keer minder tevreden was. Dagelijks krijgen wij verse vis van onze vaste visleverancier omdat we het juist belangrijk vinden dat de kwaliteit van de vis goed is. De rijst bereiden wij altijd op dezelfde manier. Telefonisch konden wij u niet bereiken, maar dit proberen wij later opnieuw. Een fijne zondag verder toegewenst! Hartelijke groet, Sushi Toyama

Tim
4 Februar 2023
R. Van den Brink
4 Februar 2023

Bij deze bestelling zou meer sojasaus kunnen. Verder was het heerlijk

Stefan
29 Januar 2023

Ik heb het wel eens beter gehad. Sushi stukje waren veel te dik gesneden. En sommige rollen waren niet goed dicht gerold en viel snel uit elkaar. Terwijl het de vorige keer zo goed was.

Rob
29 Januar 2023

Naast wederom de hartelijkheid van het hele team ook weer heerlijk gegeten. Altijd supervers en voortreffelijk

Robin
26 Januar 2023

Lekkere sushi en vriendelijke bediening

peggy ribbens
24 Januar 2023

Leuke vriendelijke jongen

Henri Defoer
19 Januar 2023
Wilma
15 Januar 2023

Was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gijs
15 Januar 2023

Lekkere sushi đŸ‘đŸœ

ElisabetH
15 Januar 2023

Rijst was te zoet en bestelling een uur te laat

G
13 Januar 2023

heerlijk, super vers en op de ophaaltijd gereed : top

Isabelle
12 Januar 2023
Nathalie ladan
8 Januar 2023

Lekkerste sushi van Utrecht! En super aardige mensen!

Rob
8 Januar 2023
Maarten
7 Januar 2023

Lekker en mooi opgemaakt!

Bonne
6 Januar 2023

Altijd top bij Toyama

Reinder
6 Januar 2023

Heerlijke sushi en wederom op tijd geleverd!

Ties
4 Januar 2023

Geweldige sushi - echt een enorme aanrader. En ook mega consistent, het is echt altijd lekker (we hebben hier al 10+ keer besteld en het was elke keer goed).

Latisha
4 Januar 2023

Altijd super blij met de heerlijke sushi hier!

Annette
3 Januar 2023

Fantastisch lekkere sushi!

Piet Hein de Jong
3 Januar 2023

Grote kwaliteit, goed verzorgd ,

D
3 Januar 2023

De bezorger was ongeveer een kwartier te vroeg. Gelukkig waren we wel al thuis. Lekker snel in ieder geval en altijd erg lekker!!

Katrien Westendorp
2 Januar 2023

top kwaliteit sushi! snelle levering

Paul
31 Dezember 2022

De sushi was perfect op tijd klaar en overheerlijk. Aanrader.

Peter
31 Dezember 2022

Altijd super vers en met zorg bereid!

JP
30 Dezember 2022

Heerlijk gegeten. Precies op tijd bezorgd.

Pieter
28 Dezember 2022

Als je me zou blinddoeken zou ik niet kunnen zeggen wat wat was, 85% smaakt identiek. Daarnaast kwam het wel heel koud aan, wat mij doet vermoeden dat de sushi al veel eerder op de dag is bereid en daarna koud heeft gestaan. Bezorging was wel netjes op tijd!

Antwort von Sushi Toyama

Goedemorgen Pieter, dank voor uw beoordeling. Wij hebben u vanochtend over uw bestelling gesproken. In liefdesmenu 2 zit ook verse hete Ebi Tempura waardoor de deksel condens krijgt. Onze sushi maken wij altijd vers en met liefde waardoor de smaak lekker zacht is. Heel fijn dat we dit hebben kunnen bespreken. Hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Sushi Toyama

Zeeheldenbuurt
27 Dezember 2022

Vers en royaal ‘belegd’, warme items waren nog goed warm. Bezorging prima op tijd. Tevreden klant hier!

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond zeeheldenbuurt, dank voor jullie beoordeling! Fijn dat jullie zo van de sushi hebben genoten, dit doet ons goed. Jullie zijn altijd van harte welkom. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Jorrit
24 Dezember 2022

Zoals altijd perfect op tijd bezorgd!

Jessica
22 Dezember 2022

Sushi was lekker Helaas kwam de bestelling 40 min later dan de gekozen tijd, jammer

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond Jessica, dank voor uw beoordeling. We doen ons uiterste best om alle bestellingen vers en op tijd te bereiden. Onze welgemeende excuses dat dit deze keer niet is gelukt. We blijven met liefde verse sushi voor je maken en hopen je weer te zien. Een fijne avond toegewenst. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Annemieke Willems
22 Dezember 2022

Altijd vers en heerlijk! Ik hoef alleen niet iedere keer stokjes erbij

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond Annemieke, dank voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij waarderen zeker dat u met ons meedenkt. Als tip willen we u graag meegeven om bij de bestelling bij de opmerkingen “geen stokjes” neer te zetten. Dan houden wij daar rekening mee. Alvast bedankt en graag tot ziens. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Hermina
18 Dezember 2022

Aardige bezorger. Op tijd gebracht. De sushi was vers. De warme gerechten waren nog warm bij aflevering. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond Hermina, dank voor uw beoordeling! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij doen ons uiterste best om de verpakking goed dicht te houden en de bestelling vers te maken zodat alles goed smaakt + dat de warme gerechten heerlijk warm blijven. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Kylie
15 Dezember 2022

Sushi was vers en lekker! Gyoza waren warm en smakelijk

Ab Blo
14 Dezember 2022

Zoals gewoonlijk zijn we weer heel erg tevreden geweest over kwalitiet van de Sushi LM5, Gyoza en Inktvisringen. Was en is ook geen enkele twijfel hierover. Altijd TOP!!!

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond Ab, jullie zijn onze trouwe Liefdesmenu-fans! Het doet ons altijd goed om te lezen/horen dat jullie er nog steeds zo met liefde van genieten. Graag tot ziens. Hartelijke groet, Sushi Toyama

JP
11 Dezember 2022

Het was op tijd en heerlijk

Bram
10 Dezember 2022
Maxime Heuff
8 Dezember 2022

Het was weer heerlijk!

Vincent
4 Dezember 2022

Heerlijke sushi, royaal belegd, vers en super lekker! Fantastische afsluiting van onze Sinterklaas avond.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marlies
4 Dezember 2022
Thymo
4 Dezember 2022

Goede en vriendelijke service, heerlijke sushi en binnen 20 minuten op te halen. Kipspiesjes vergeten mee te geven maar netjes gebeld om dit te melden en alsnog direct bij ons thuisbezorgd.

Sandra
3 Dezember 2022

De beste sushi van de stad. Was weer heerlijk. Er was wat onduidelijkheid over bezorgen/afhalen en al betaald/nog te betalen, maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomen đŸ€©

Jaap
2 Dezember 2022

Prima!

Sushifan
24 November 2022
Enna Butte
21 November 2022

Prima kwaliteit, bezorging tit op de minuut nauwkeurig :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wiebe
20 November 2022
D
20 November 2022

Altijd lekker!

Jorrit Thijsse
18 November 2022

Veggie gyoza: was erg lekker, maar de foto op de site is anders dan het product zelf (ze zijn groen). Moest even kijken of ik de juiste bestelling had gekregen. Verder heerlijk en perfect op tijd bezorgd.

Hester
17 November 2022
Tessa Tanis
17 November 2022

Erg lekker, alleen ontbrak er een gerecht.

Jos Lammers
14 November 2022

wij komen niet uit Utrecht, Sushi Toyama leren kennen, omdat een van onze kinderen in Tuindorp Oost woonde. als wij in de buurt zijn maken we graag van de gelegenheid om weer sushi te halen

I.M. Samson
12 November 2022
Petra
11 November 2022
phil
10 November 2022

Het was weer lekker.

Marleen
10 November 2022

Snel, vriendelijk en erg lekker!

Maike
5 November 2022

Zoals altijd weer genoten van de beste en lekkerste sushi van Utrecht!

AB
5 November 2022

Zeer goede sushi gegeten

Wong
4 November 2022

Zoals altijd toppie đŸ‘đŸœ

Elisabeth
30 Oktober 2022

Het eten was heerlijk en op tijd bezorgd.

Anoniem
29 Oktober 2022
Ab
28 Oktober 2022

Smaakte voortreffelijk

D
27 Oktober 2022

Heerlijk!

wp Huijsman
26 Oktober 2022

Het blijft toch telkens weer een feestje om de sushi van Toyama te eten. Echt een zeer goede kwaliteit!

Wilma
24 Oktober 2022

Het was weer super!

Ris & Taco
24 Oktober 2022

T was weer heeeerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W. Engelberts
20 Oktober 2022

Was redelijk. Spiesjes kip en vlees lauw qua temperatuur. Andere gerechtjes prima. De fooi wordt verdeeld, volgende keer direct aan bezorger...

Pieter
15 Oktober 2022
M vd Berg
12 Oktober 2022
Hester
6 Oktober 2022

Altijd heerlijke sushi’s

Marleen
2 Oktober 2022
Michiel
1 Oktober 2022

Diverse warme gerechtjes besteld. Uitmuntende spiesjes en kip en dergelijke. Ik wist al dat de sushi beter is dan de meeste concurrentie, en dit is ook een echte aanrader.

Jolijn de Heer
29 September 2022

Was geweldig! Dank!

Mette
28 September 2022

Bezorging was helaas 30 min laat. Maar wel lekker sushi.

Maike
25 September 2022

We hebben weer genoten!

Mike
23 September 2022

Bestel hier regelmatig, maar deze keer was het niet oke. Ik ben dood ziek geworden en zal jullie verder de details besparen maar het was geen pretje. Optijd ophalen en service waren natuurlijk wel top!

Antwort von Sushi Toyama

Goedemiddag Mike, wat erg om te lezen dat je ziek bent geworden. Heel veel beterschap. We zien dat je een grote bestelling bij ons hebt gedaan. Wij hopen dat er geen anderen ziek zijn geworden. Voor ons en natuurlijk ook voor onze klanten is het belangrijk dat de sushi vers is . Vandaar dat wij alleen werken met een vaste leverancier. Dagelijks krijgen wij hier verse vis van. We nemen graag vandaag telefonisch contact met jou op om alles te bespreken. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Guido
22 September 2022

Altijd supervers, heerlijk, aardige mensen. Een geluk dat deze in de Gaard zit!

FenM
21 September 2022

Heerlijk genoten

Robin
19 September 2022

Kwaliteit was goed maar kan beter. De bezorging was snel ten opzichte van opgegeven tijd. 45min eerder. Zou goed zijn om een betere inschatting te maken. Advies: Niet zeggen dat het over een uur bezorgd wordt en vervolgens binnen 15min bezorgen.

Wong
18 September 2022

Erg lekkere sushis en snelle bezorging. Kwaliteit is nog beter dan gemiddelde sushi zaak đŸ‘đŸœ

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mieke
16 September 2022

Superlekker!

Ab
9 September 2022

Geheel onverwachts weer een bestelling gedaan bij Sushi Toyama............. En tja, was weer geen verassing, was weer heerlijk! We blijven fan!!

Bram
6 September 2022
Judith
3 September 2022
Ceci
3 September 2022

heerlijke sushi en op tijd bezorgd 👌

Akke
31 August 2022

Het wisselt enorm, de kwaliteit. In het begin heerlijk, toen klopte alles. Maar de laatste maanden gebeurt het geregeld, dat de warme gerechten de koude hebben verwarmd. Smerig, gegaarde zalm op lauwe rijst, als je nigiri bestelt. Bij het plaatsen van de bestelling vandaag plaatste ik een extra opmerking: graag de warme gerechten in een andere tas dan de koude. Maar weer aten we warme sushi; zonde! Daarnaast: het voorheen heerlijke warme gerecht 'ossenhaas spies' is tegenwoordig smakeloos en niet meer mals. Wij bestellen voorlopig even bij een andere sushi tent.

Antwort von Sushi Toyama

Goedemiddag, dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent. Het is altijd ons doel om verse sushi met liefde te maken. We willen graag met jou hierover in gesprek gaan. Meerdere keren hebben we jou geprobeerd te bereiken, maar nog zonder succes. We nemen opnieuw contact met jou op! Uiteraard hopen we jou snel weer in de toekomst te zien. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Marieke
25 August 2022

Hier krijg je lekkere verse producten, het is vaak snel klaar, de service is goed, aardig personeel. Lekker in de buurt voor een redelijke prijs. Echt een aanrader!

Anoniem
24 August 2022
Hester
20 August 2022

Weer helemaal heerlijk.

Maartje
20 August 2022

Heerlijk was het weer!!

Melvin
20 August 2022

De sushi was weer top!

F.G van der Graaf
15 August 2022

Heerlijk vers. 42 items = voldoende voor 3 personen

Piet
14 August 2022
Dickie
14 August 2022

Lekkere sushi, aardige bediening

Ben Romp
14 August 2022

Vriendelijk en heerlijke sushi, grote keuze

Karlijn
12 August 2022

Great as always! Fresh sushi, quick delivery and delicious food. Only wish for more and easier soysauce haha

Nelleke V
12 August 2022

Super vers! Heerlijk

Sabine De Jager
12 August 2022

Was heerlijk, vooral de sashimi had een goede dikte!

Remco
11 August 2022

Prima sushi met grote stukken vis en ook erg lekker. Op de kaart graag wat meer vegetarische mogelijkheden, maar kom graag nog een keer terug.

Masja Tuinman
10 August 2022

Erg aardige mensen. De sushi was goed vers. De rijst is anders dan wij gewend zijn van andere goede sushi restaurants en de smaken subtieler, maar dat vonden wij juist heel verrassend. Erg lekker!

Ab
8 August 2022

Zoals als altijd was het weer voortreffelijk en genieten van Sushi LM5, Gyoza en Ringen. En in het bijzonder de extra Gyoza, wat niet nodig was, maar wel lekker. Dank je Sushi Toyama

Rob
7 August 2022

Het blijft elke keer weer een feestje om met een klein, maar ook een groot gezelschap hier je sushi te bestellen en te eten. Hele lieve vriendelijke mensen en altijd verser dan vers.

Arjen Bosma
4 August 2022

Heerlijke sushi, alleen jammer dat er zo op de wasabi en soja beknibbeld wordt.

Jord
4 August 2022
Hester
4 August 2022

Heerlijke verse sushi's. Echt top!

De Jong
3 August 2022
Ties
30 Juli 2022

Bizar goed en bizar consistent. Normaal als je ergens eten besteld dan valt het altijd wel eens een keertje tegen: hier niet. Al 10x heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

Ab
30 Juli 2022

Het eten was zoals altijd weer heerlijk. Jammer dat de bezorger de Gyoza niet recht heeft gehouden, saus was uit bakje en tasje was doordrenkt met de saus.

Auke
30 Juli 2022

We hebben genoten!

René
30 Juli 2022

Heerlijk !

phil
21 Juli 2022

We hebben genoten van 2 heerlijke bowls.

Jan
19 Juli 2022

Zoals altijd heerlijk, alleen wasabi vergeten :(

Steven
14 Juli 2022

Kwaliteit van het eten was prima, maar ik heb een half uur moeten wachten na levertijd.

Susanne
14 Juli 2022

Lekkere vers gemaakte sushi!

Jorrit
13 Juli 2022

Hoge kwaliteit sushi, concurrentie is er niet.

Angela
12 Juli 2022

Besteld voor een feestje. Alles zeer netjes verzorgd en het belangrijkst vers en smakelijk. Aanrader!

Joost
11 Juli 2022

Altijd lekker en altijd snel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jansen
6 Juli 2022

Heerlijk! Na een snelle, vriendelijke levering enorm genoten van heerlijke sushi. Naast dat het gewoon lekker smaakte, was het ook een feest voor het oog vanwege de mooie kleuren. Een feestmaak!

Anneke Schoonheim
30 Juni 2022
A. M.
24 Juni 2022

Het was altijd al lekker hier. Maar vandaag was het zo mooi en netjes opgemaakt dat het een extra feestje was!

Jaap
22 Juni 2022

We halen hier vaker en de kwaliteit blijft goed. Heerlijk vers.

Samara
19 Juni 2022

Really good 🍣 Yay!

Erwin
19 Juni 2022

Goede service en heerlijke sushi!

Eggen
18 Juni 2022
Anneke Schoonheim
15 Juni 2022

Betreft zeewiersalade: salade bestond voor de helft uit gewone sla

Willem Olij
13 Juni 2022

Tonijn en vooral zalm super vers!!

Laura
11 Juni 2022

Ik heb hier al vaak sushi besteld. Eerst klopte de bestelling niet, kan gebeuren, maar toen ik dacht dat er nog iets niet klopte werd er kortaf op gereageerd. Eenmaal thuis smaakte de sushi zoeter dan anders. Minder fris en knapperig en ik had snel genoeg. Jammer. Hopelijk de volgende keer weer een betere beleving.

Willeke Engelberts
10 Juni 2022

Heerlijk en goed qua temperatuur...

Timo
9 Juni 2022

Met afstand de beste sushi van Utrecht! Goede prijs kwaliteit. Echt een aanrader!

zo maar
7 Juni 2022
Carolina
6 Juni 2022

Super geregeld. S ochtends besteld, om 16.30 uur opgehaald. Stond klaar! Kakelvers en super lekker! ! En door japanners klaargemaakt! Tot de volgende keer!!

Samir
5 Juni 2022

Goede kwaliteit en service! Bedankt weer en tot de volgende bestelling :)

BDTB
5 Juni 2022

Wij bestellen heel vaak bij Sushi Toyama, normaal heel lekker maar deze keer (zaterdag 4/6), waren alle gefrituurde dingen heel vet en was de sushi vrij smakeloos. Hopelijk is het volgende keer weer als vanouds.

Antwort von Sushi Toyama

Goedemiddag, dank voor jouw beoordeling. Heel jammer om te horen dat de gefrituurde producten deze keer vetter dan normaal waren. Wij controleren ons frituurvet juist om de kwaliteit optimaal te houden. Excuses voor dit ongemak. Wat betreft de sushi; wij maken deze altijd vers en gebruiken hier verse ingrediënten voor. Wij nemen vandaag contact met jullie op. Hartelijke groet, Sushi Toyama

D
3 Juni 2022

Er was kennelijk iets mis gegaan waardoor de bestelling niet werd bezorgd. De bezorger kwam pas nadat ik 30 min later had gebeld omdat we nog niks hadden ontvangen. Geen excuses ofzo. Eten is wel lekker maar dit was een teleurstelling.

Antwort von Sushi Toyama

Goedemorgen, dank voor jouw beoordeling. Heel vervelend dat jouw bestelling later was bezorgd dan was gepland. Onze welgemeende excuses hiervoor. Fijn om te lezen dat je wel tevreden over de sushi was. Wij hopen dat dit de enige en laatste keer is dat het zo is gelopen. Binnen het team wordt er hard gewerkt om alles op tijd gereed te hebben, maar wel met de insteek om alles vers te bereiden. Nogmaals excuses. Wij wensen jou een heel fijn weekend toe! Hartelijke groet, Sushi Toyama

Ab Bloemendal
3 Juni 2022

Bestelling ophalen, wat een vriendelijk ontvangst meteen weer. Het steunen van de middenstand wordt goed gewardeert bij Sushi Toyama. We werden bedankt voor alles. Als dank kregen we nog een extra schaaltje met lekkers van Sushi Toyama. Onze dank daarvoor. Nu over bestelling: Het was allemaal weer voortreffelijk, Gyoza met kip, Inktvis ringen en als hooefdgerecht LM5. Was weer smullen!!!! Blijve fan van Sushi Toyama

Antwort von Sushi Toyama

Goedemorgen Ab, dank voor jouw eerlijke beoordeling. We zijn erg blij met jullie als trouwe klanten. Een waardering hoort daar ook bij. Met liefde blijven wij sushi voor jullie maken. Fijn weekend toegewenst! Hartelijke groet, Sushi Toyama

Corrie
31 Mai 2022

Lekker en klaar op de afgesproken tijd👍

M8ld
27 Mai 2022

Super verse sashimi 👍

Marieke
26 Mai 2022

Goede kwaliteit, heerlijke sushi en vriendelijk personeel. Extra zakjes sojasaus zijn geen probleem. Altijd op tijd klaar. Gewoon goed!

Wong
26 Mai 2022

Altijd top kwaliteit en snelle bezorging đŸ‘đŸœ

Lisa Ravelli
21 Mai 2022

Wat hebben we heerlijk gegeten van jullie verse sushi! We bestellen nergens anders meer!

Wilma
15 Mai 2022

Was weer TOP

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Matthijs
14 Mai 2022
Eniko
12 Mai 2022

Perfect! As usual! We love the dishes, we love the service and friendliness of the chefs. Highly recommend!

Nellie
11 Mai 2022

Altijd heerlijk vers!

Ab
9 Mai 2022

Zaterdag maar weer eens eten van Sushi Toyama. Warme gerechtjes het zelfde, Gyoza met kip en Inktvisringen. Hoofmenu nu niet eens een keer LM5, maar zijn we gegaan voor LM1. En????? Was ook weer lekker, goede kwaliteit en prima smaak. Op naar de volgende keer om te bestellen!!! Het blijft genieten, bij elke hap :)

E
8 Mai 2022
Jansen
4 Mai 2022

Een feestmaal!

Ab Bloemendal
27 April 2022

En ook voor de tweede keer deze week waren onze geliefde gerecht (LM5) en hapjes (Inktvis ringen en Gyoza) van goede en lekkere kwaliteit. Wat een heerlijkheid om dit op 140 meter afstand te hebben.

Hans
26 April 2022

Lekker, netjes, vriendelijke mensen!

Gerrit Terpstra
24 April 2022

Mijn kleindochters waren zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde producten!

.
24 April 2022
Ab Bloemendal
23 April 2022

En ook na 2 jaar is kwaliteit nog steeds goed. Bediening nog steeds even vrolijk en vriendelijk. We hadden weer ons vertrouwde menu LM5 en als dank voor onze steun en jubileum kregen we nog wat extra's. Zeer attent. Kortom: heel tevreden.

Antwort von Sushi Toyama

Goedemiddag Ab, dank voor jouw positieve beoordeling! Wij waarderen het enorm dat jullie ons altijd steunen en zijn erg blij dat jullie nog steeds zo van ons Liefdesmenu 5 genieten. Wij blijven met liefde verse sushi voor jullie maken! Fijn weekend toegewenst en hartelijke groet, Sushi Toyama

Mo
23 April 2022

Goede kwaliteit, snel bezorgd.

Marnix
23 April 2022

Vers, mooi en heerlijk!

Jochem
15 April 2022

Super kwaliteit en fijne mensen

Sabine
11 April 2022

Heerlijk sushi! Lekker vers en heel snel bezorgd! Tot de volgende keer!

Maaike
10 April 2022

Verse sushi, goed van smaak. Ik hoop nog op een grotere vegetarische box en op een alternatief voor de plastic bakjes. đŸŒ±â™»ïž Verder heel tevreden.

MS
9 April 2022

Vers en snel!

KG Liem
8 April 2022

Kwaliteit normaal voldoende, maar vandaag was Liefdesmenu nummero 5 niet erg vers. Met name was de tonijn oud en niet goed meer van smaak en de zalm was ook niet al te vers. Jammer.

Antwort von Sushi Toyama

Goedemorgen, dank voor jouw beoordeling. Jammer om te lezen dat de sushi anders qua kwaliteit was dan je van ons gewend bent. Sorry voor het ongemak. Wij krijgen dagelijks verse vis van onze vaste leverancier juist omdat wij alleen met verse vis willen werken. De tonijn was deze keer donkerder van kleur, maar vol met smaak. Wij nemen vandaag telefonisch contact met jou op. Een heel fijn weekend toegewenst. Hartelijke groet, Sushi Toyama

A Jacobs
8 April 2022
Utrecht voordorp
8 April 2022

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Claudia
6 April 2022

Good quality sushi!

Lidwien
27 MĂ€rz 2022

We hebben vaker besteld en waren altijd enthousiast, nu viel het tegen. De rijst was wat driog, en het smaakte allemaal wat vlak

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond Lidwien, dank voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat jullie normaal gesproken wel enthousiast zijn. Jammer om te horen dat de sushi niet was zoals jullie van ons gewend bent. Morgen nemen wij telefonisch contact op. Wij hopen jullie snel weer weer te zien. Hartelijke groet, Sushi Toyama

Ties
26 MĂ€rz 2022

Erg goede sushi maar van alle 10 keren dat wij hier hebben besteld was dit de minste (kan alleen mijn vinger er niet opleggen waarom).

Antwort von Sushi Toyama

Goedenavond Ties, dank voor jouw beoordeling en voor jouw complimenten Ties. Goed om te lezen dat jullie zo’n vaste klant zijn! Jammer om te lezen dat het van de tien keer, helaas niet was zoals je van ons gewend bent. Wij blijven met liefde verse sushi maken en hopen dat het de volgende keer wel zo heerlijk smaakt. Mochten jullie wel weten wat het punt was horen we dit graag. Tot ziens en hartelijke groet, Sushi Toyama

Elien
26 MĂ€rz 2022

Goede service en fantastische sushi!

P. Mouton
23 MĂ€rz 2022
Jaap
22 MĂ€rz 2022

De sushi is verzorgd en er lekker.

Sebastian
19 MĂ€rz 2022

Top sushi!

Wilma
18 MĂ€rz 2022

Was top

Jacky
14 MĂ€rz 2022

Lekkere verse zachte sushi! Levering was ook mega snel! Zeker voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Liane
12 MĂ€rz 2022

Heerlijke verse sushi!!!